Koselige kvelder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg ankommet hedmarken, og er klar for juleferie! Det er alltid koselig å tilbringe jula med pappa og familien her borte. Samtidig savner jeg alt og alle hjemme!

Har hatt flere koselige kvelder med gode venner i det siste. Mandag traff jeg gjengen fra VGS i Flekkefjord til en “halvtårs-reunion.” Skikkelig kos, og en hel haug med latter slapp ut av meg den kvelden.

Tirsdag var jeg på avsluttning med jentene i Jesusgruppa. God stemning, fantastisk mat, og brilliante folk!

Onsdag kveld ble tilbrakt med Monica og Charlotte på en flott jentekveld! Det er herlig å bare komme sammen og prate! Spesielt når du ikke har sett hverandre mye i det siste. Etter denne kvelden (som sluttet i 11-tida) skulle jeg hjem å pakke. Opp seks neste morgen for å komme meg avsted til flyet i tide.

Det har vert noen travle dager denne uka, hvis vi regner med litt jobbing, julehandel, baking, rydding, juletresalg, kjæreste, sykehusbesøk med lillebror ogsåvidereogsåvidere… Blir bra med litt herlig juleferie på avslappende østlandet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *