Beat for Beat

Categories O interessa

Jeg liker virkelig  å se på programmet Beat for Beat. Så kom jeg plutselig på den geniale ideen å arrangere et eget Beat for Beat, som en del av  programmet på grøtkvelden som jeg var med å hadde ansvar for! Jeg søkte litt rundt på nettet, og fant akkurat det jeg lette etter; En powerpoint  til Beat for Beat.

Jeg og Nathalie (som hadde ansvaret for denne leken) Satte oss ned en dag, og begynte å klargjøre powerpointen med våre egne sanger og  ord. Det ble helt Awesome! Anbeefaler deg  gjøre det samme hvis du trenger en artig lek til f.eks. nyttårsfeiringen!

Her er linken til powerpointen som du kan laste ned!

Det fungerer altså slik, at du må ha en til å klikke på de riktige lukene, så åpnes det rette ordet, og bordet (eller laget) må synge en sang med det ordet i.
Slik kan for eksempel powerpointen se ut:

256 kommentarer

256 thoughts on “Beat for Beat

    1. Hei! Populær denne power pointen! Jeg hadde blitt veldig glad om du ville sende deg til meg også😉 Tusen takk😊

  1. ingrid: Han som la den ut har sikkert slettet bloggen sin.. Men jeg kan sende dokumentet på mail 🙂
    Der har jeg lagt inn noen litt merkelige sanger, men du legger bare inn dine egne ord bak nummerlappene 😉

    1. Hei! Ser denne posten er mange år gammel,men prøver lykken allikevel! Har du fortsatt dokumentet og mulighet til å sende meg det på mail?😊

  2. Hei! Lurer på om du har lyst å dele dokumentet av beat for beat med meg også? Hadde satt utrolig stor pris på det! PowerPoint var jo genialt, men er ikke så flink på det, og skulle gjerne hatt det til torsdag! 🙂
    Mvh Kristin:)

  3. Hei! Jeg hadde blitt utrolig takknemlig dersom du kunne delt dette med meg på mail 🙂 Har prøvd å legge inn Beat for Beat i PP siden nyttår, men får ikke til å dele inn boksene på ordentlig que.. På forhånd supertusentakk! 🙂
    Med vennlig hilsen Madelaine 🙂

  4. Hei! 🙂
    Jeg så dette blogginnlegget, og tusen tonn ble løftet fra mine skuldere! Hadde du hatt mulighet til å sende meg dette på mail? Jeg tror kanskje dette er min andre kommentar hvor jeg etterspør den, men jeg bare ble så ivrig. Har prøvd å finne en løsning på å lage Beat for Beat digitalt i en evighet nå, men får det rett og slett ikke til i Power Point 🙂
    Hadde satt utrolig stor pris på det!
    Med supervennlig hilsen Madelaine 🙂

  5. Åå, nå har du mulighet til å redde en 50-årsfeiring her! Kunne du sendt denne powerpointen til meg og? Det hadde jeg satt stoor pris på 🙂

  6. Hei!
    For en fantastisk ide! Kunne du være så snill å sende denne powerpointen til meg også?
    Hadde satt utrolig stor pris på det! 🙂

  7. Hei! Dette hørtes virkelig gøy ut 🙂 Jeg jobber på en kristen videregående internatskole, og synes dette virket som en fin lek å ha en kveld! Kunne du sendt det dokumentet til meg?

  8. Hei!
    Skal ha julebord med jobben.
    Hadde satt veldig stor pris på om du tok deg tid til å sende meg dokumentet 🙂

  9. Hei! skal ha bursdagsfeiring og tenkte å arrangere beat for beat på ark, men så så jeg dette. kunne du sendt meg dokumentet på mail?

  10. Hei, for en flott ide. Hadde blitt kjempeglad om du kunne sendt den til meg også. Julebord til helgen.

  11. Heisann. Så utrolig moro:) Jeg er musikklærer og liker variert undervisning, kan du være så snill å sende meg denne fila, så hadde jeg blitt utrolig glad 😀
    Mvh Sandra

  12. Ble veldig lei meg når jeg oppdaget at linken var død. Har lenge tenkt på å lage en selv, men det blir liksom aldri tid… Hadde du hatt mulighet til å sende powerpointen hadde jeg blitt glad.
    Mvh.
    Annikken

  13. Hei:-)
    Skal lage beat for beat til et selskap i morgen, og kom over denne geniale løsningen.
    Kunne du sendt meg den linken på mail? Skulle helst hatt den i dag, hvis du har mulighet:-)
    Mvh Monica

  14. Hei! 🙂 vi skal ha utdrikningslag for en venninne som alltid har elsket beat for beat. Vi vil gjerne prøve og gjenskape det. Hadde blitt utrolig takknemlig om du kunne sendt meg på mail 🙂

  15. Hei, kan du være så snill å sende linken til meg også. Vi skal arrangere 4-stjerners middag på lørdag og dette må vi bare ha med 🙂

  16. Hei.
    Har du mulighet til å sende fila til meg også? Linken på han som laget den sin blogg fungerer ikke..
    Hilsen Olene 🙂

  17. Hei. Skulle gjerne hatt denne til 40-årslag i morgon….Litt seint ute?:))))
    Har du sjanse til å sende fila til meg på mail?
    På førehand tusen takk!

  18. Kunne du sendt meg filen på mail? Skal ha firmafest 5.juni og alle der eelsker beat for beat ☺
    tusen takk på forhånd

  19. Hei – supert om du kunne ha sendt meg powerpoint-presentasjonen på mail (y)
    Tusen takk på forhånd:))

  20. Hei!
    Det hadde passet veldig bra i utdrikningslaget eg skal i til helgen! Kan du sende presentasjonen til meg og? 🙂
    Mvh Hanne

  21. For en fantastisk idé! Jeg vet det er lenge siden du la ut denne, men kunne du sende liker til meg også på mail? Så ville du gjøre min fest perfekt neste lørdag? 😄

  22. Jippi!! Jeg har fest i dag klokken 17.00 – rekker du å sende meg den før det hadde jeg blitt OVERLYKKELIG!!! TUSEN TAKK!!!

  23. Hei! Dette ser jo helt fantastisk ut! Her sitter jeg og lager en versjon på papir, vi skal ha julebord på fredag – og denne powerpointen hadde vært helt perfekt!! Hadde du hatt mulighet til å sende den til meg også? 🙂

  24. heisan! genialt med beat for beat selskapslek 🙂 har du vær så snill kunne sendt meg denne på mail?

  25. Helt genialt! 🙂 Ville du sendt linken til meg også? Skal ha den til et julebord så hadde vært supert 🙂

  26. Hei
    Som alle andre før meg,så kunne også jeg tenkt meg denne beat for beatpresentasjonen. Håper du har mulighet til og sende den. På forhånd takk 😊🌸

  27. Sitter og sjekker ut Beat for beat- lek til personalfest og havnet her😊. Flott om du også kan sende til meg. På forhånd takk.

  28. Hei Ingrid
    Dette var jo helt genialt, du har vel ikke lyst å sende den filen til meg også 🙂 På forhånd takk 🙂

  29. Åååååå ser at det er lenge siden du har lagt ut,men hadde du hatt bry til å sende til meg. Skal ha 60 årsdag for min mor til lørdag og hun hadde regelsett det.håper du rekker det.øygunn

  30. sorry Ingrid…har sjekket mailen maaange ganger.Den må ha falt ut. Mailen er: [email protected] Da har jeg skrevet den to plasser iallefall.Setter umåtelig pris på om du får sendt den….på forhånd takk

  31. Hei, dette høres supert ut! Har du mulighet til å sende presentasjonen til meg også? Vi skal også arrangere 60-årsfest for mor snart 😊

  32. Vil veldig gjerne ha denne tilsendt om du har bry! Perfekt til morgendagens utdrikningslag 🙂

  33. Hei Ingrid! Skulle akkurat til og lage meg et eget Beat for beat, tenkte meg og finne lit hjelp på nettet, å fant da bloggen din. Hvis du fortsatt har det dokumentet å kunne tenkt deg å dele den med meg så hadde jeg satt veldig stort pris på det.

  34. Hei Ingrid. Jeg er på desperat jakt etter et slikt oppsett før sommerfesten i morgen. Ser ut som du har laget et skikkelig bra opplegg! Hadde blitt så glad om du kunne sende det til meg 🙂

  35. Hei,
    Lurte på om du kunne sende meg linken, da jeg tenkte å bruke den på en firestjerners middag vi skal ha med noen venner. På forhånd takk:)

    1. For det første, helt fantastisk at denne filen har blitt etterspurt i 10 år👍. Er det mulig å fortsatt få den tilsendt da jeg skal ha fårikålfest om to dager.

  36. Hei. Ser at linken du har angående beat for beat presentasjonen ikke fungerer. Ser også at du har sendt den litt rundt. Har du mulighet til å sende den til meg. Dette er noe jeg også kunne tenke meg å bruke i musikkundervisning.

  37. Hei! 🙂
    Jeg ser at du har sendt ut presentasjonen til veldig mange – og jeg stiller meg i køen: Har du den fortsatt og kan du eventuelt sende den til meg? 🙂
    Vennlig hilsen Heidi
    [email protected]

  38. Hei.
    Sååå kult!!
    Skulle akkurat sette meg ned for å lage en slik konkurranse.
    Har du mulighet til å sende den til meg også så sparer jeg verdifulle timer?
    På forhånd tusen takk:-)
    Astrid

  39. Hei! Har du mulighet til å sende presentasjonen til meg? jeg har ikke riktig versjon av powerpoint, så får ikke til å lage den selv. Hadde satt stor pris på det:) [email protected]

  40. Hei!
    Kunne du sendt powerpointen på mail til meg også? 🙂
    Dette ville vært perfekt som underholdning på min mors 50 årsdag! Email: [email protected]
    Tusen takk på forhånd!
    Mvh
    Benedicte

  41. Hadde du hatt muligheten til å sende meg powerpointen på mail?
    På forhånd hjertelig takk! 🙂
    Mvh
    Camilla

  42. Hei!
    Ser det er mange som spør her. Anbefaler å legge filen ut på en fildelingsside og bare legge linken ut i chatten, så slipper du å sende den personlig til alle som spør. Og med det, så spør jeg også om jeg kunne fått filen? 🙂 Dobbel 80årsdag til besteforeldre 🙂
    Takk på forhånd!
    Epost: [email protected]
    Mvh Vetle

  43. Hei! Akkurat nå tenkte jeg at jeg bare skulle gjøre et lite søk på nett før jeg prøvde meg på å lage noe selv- til imorgen kveld. Har du tilfeldigvis mulighet til å sende den til [email protected]? Det ville vært fantastisk!! Alt godt!! 😊😊😊 Silje

  44. Hei:) har du denne enda? Ville blitt veldig glad hvis du kunne sendt meg den på mailen min. På forhånd takk:)

  45. Hei
    Har du denne enda? Kunne du ha sendt meg denne på mail også? Hadde blitt så glad 🙂
    På forhånd takk 🙂

  46. Hei 🙂
    Er det mulig å få denne tilsendt? Det hadde vært supert 🙂
    med vennlig hilsen Trude

  47. Hei 🙂 Har du anledning til å sende denne på mail til meg også? 🙂 Det hadde vært perfekt til jentenes julebord i helgen!! 🙂

  48. Hei. Ser at du har vært så snill å sende fila til flere i 2017. Er det muligheter for at du er like grei i 2018?

  49. Så genialt! Detta hadde passa heilt ypperlig i utdrikningslaget me skal ha i helga!😃 Har du lyst å senda linken til meg og? I så tilfelle tuusen takk☺️

  50. Hei!
    Forsøkte å Google meg til en beat for beat- lek og kom over denne. Ser tråden er gammel, men er det mulig å sende denne på mail til meg?

  51. Hei! Dette var jo helt topp. Du har jo fullt opp med å sende mail til folk du nå, hehe 🙂 Men om det ikke er for mye bry, kunne du sendt den til meg også på mail? 🙂 Søstra mi feirer 40- år!
    Tusen hjertelig takk! Fin blogg 🙂
    Hilsen Dina

  52. Hei, dette holdt i hvert fall liv i blogginnlegget ditt 🙂 Kunne du sende den på epost til meg?

  53. Hei! Jeg slenger meg på denne jeg! Sitter i julebordkomiteen på jobb og vi tenker å ha en liten beat for beat seanse. Kunne du sendt denne til meg også, så hadde jeg vært evig takknemlig 🙂
    Tusen takk1 🙂

  54. Heisann.
    Det er mange år siden du skrev dette, men jeg prøver lykken!:) Kunne du sendt meg filen? Om så hadde jeg blitt veldig glad 🙂
    Mvh Mariann

  55. Hei! Ser at det ikke er så lenge siden du sendte filen til noen, så jeg prøver lykken jeg også! 😊 Kan du sende den til meg?

  56. Jeg skal lage beat for beat til ett utdrikningslag, og kom over denne. Blir veldig glad hvis du orker å sende til meg også 😀

  57. Denne kunne jeg svært gjerne tenke meg. Skal ha stor fest og ser etter et opplegg med Beat for Beat. Kunne du være så vennlig å sende beat for beat powerpointen til meg? [email protected]
    Blir så utrolig takknemlig og glad om det lar seg gjøre:-)!

  58. Hei!
    Nå er du sikkert så lei av å sende dette på e-post til folk, men jeg prøver alikevel! Orker du å sende den til meg? Hadde passet perfekt til den årlige sommerfesten! Hadde blitt så glad om du har mulighet til å sende den 🙂

  59. Hei!

    Utrulig lenge siden du la dette ut, men eg prøver! Kunne du sendt denne til meg også, på epost ? 🙂
    Skal brukes i bursdagsfest 🙂

  60. Hei,

    Har du mulighet for å sende meg beat for beat power pointen? hadde satt utrolig stor pris på det 🙂

  61. Så snilt av deg å dele med så mange! Orker du å sende til meg også? Topp å ha for en musikklærer!

  62. Hei!
    Ser at du har sendt linken til en del her 😉 Har du mulighet til å sende den til meg også? Skal ha julebord med jobb og den hadde vært helt genial 🙂 Så takknemlig om det er mulig!

  63. Hei
    Dette er akkurat hva jeg skulle hatt til julebordet i kveld🙈 kan du sende meg Power point?

    Tusen takk for at du deler😊

  64. Hei! Dette hadde vært helt perfekt til julebordet😃Kan du sende det på mail til meg også? ☺️

  65. Hei! Så gøy, dette skulle gjerne jeg også brukt til julebordet mitt. Men finner det ikke via linken i innlegget. Kan du sende det til meg på Mail også? På forhånd tuuuusen takk!! [email protected]

  66. Hei, jeg ser jo at du får uendelig mange forespørseler om å sende denne, men det er akkurat det jeg også vil spørre deg om 🙂 Evt. om du kunne forklart hvordan man gjør det selv, eller laget en skyløsning slik at du slipper å sende manuelt til hver eneste som spør, hehe.
    Takk!

  67. hei, ser det er Mangen hendveldemlser her.
    lurer på det samme som tidligere oppe, har du mulighet til å sende den til meg eller forklare hvordan man lager det, da hadde du reddet julen min. Tusen takk!!!

  68. Hei! Jeg ser det er mange henvendelser her, men jeg slenger meg på jeg og!
    Lurer på det samme som tidligere oppe, har du mulighet til å sende den til meg eller forklare hvordan man lager det? På forhånd Tusen takk! 🙂 God jul!

  69. Hei.
    Dette har jeg leita etter lenge. Hadde det vært mulig å få det tilsendt? 😊 Har du prøvd å bruke iPad til å lage Best for beat også?

  70. Hei,

    Powerpointen ser veldig bra ut, og jeg vil gjerne lage en aften for mine venner.

    Mulig at du kan sende den på mail til meg?

    Takk på forhånd!

  71. Hei! Så fantastisk at du har sendt ut denne i flere år! Jeg tenkte å arrangere beat for beat til familien i morgen for å finne på noe nytt i disse tider. Har du mulighet til å sende den til meg? 🙂

  72. Hei Ingrid!

    Dette hadde vært gull å fått tak i. Og så snill du har vært som har sendt ut til alle disse over så mange år! Kunne du sendt fila til meg også?

    På forhånd, Tusen takk!

  73. Hei! Dette er perfekt til et julebord som jeg arrangerer. Har du mulighet til å sende denne til meg også? 😀

  74. Hei!
    Jeg leter etter påskeaktiviteter med storfamilien digitalt, og denne er midt i blinken! Har du mulighet for å sende på epost?

  75. Hei ☺️ Jeg vet ikke om du er operativ på bloggen enda, men skulle svært gjerne hatt tilgang til en PowerPoint av Beat for Beat 🙏 Om du kunne sendt den til meg ville jeg blitt superhappy – midt i blinken!🙏🎶🤩 Tuuuuusen takk!!

  76. Wow! Dette innlegget har 10-årsjubileum om en mnd! Sender du fortsatt powerpoint? Jeg hadde blitt utrolig glad om du ville sende den til meg.

    Mvh Linn Irene

  77. Heihei:) Denne er perfekt til utdrikningslaget jeg holder på å lage til venninnen min. Hadde satt veeeldig pris på om du kunne sendt PP på mail til meg 😀

    [email protected]

    Mvh Kathrine

  78. Hei, ser veldig flott formatert ut syns jeg, kunne godt brukt denne selv også. Men hadde det ikke vært lettere å bare legge ut en ny fungerende link nå ettersom så mange har spurt? :p Uansett, mange takk!

  79. Kommer ikke inn på linken til power point’en. Kunne du sendt den til meg på mail er du snill? Tusen takk:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *