Fantastisk og anbefalt musikk

Categories O interessa

Har allerede poengtert her på bloggen min før at kristen musikk absoulutt ikke er kjedelig, eller trenger å være ensformig. Det finnes i alle sjangere!

Favoritten min når det gjelder de litt mer rocka artistene er helt klart Skillet! Musikken tar deg inn i en annen verden hvor kun den eksisterer, og tekstene er tankevekkende og fengende. Fantastisk som bare det!

 

 Skillet- Awake and Alive

Skillet – Rebirthing

Hvis du klikker inn på sangene på youtube får du tekst også. Valgte å ikke legge dem ut som filmer her på bloggen, fordi det ser så rotete ut…

 

DET SOM ER UTROLIG SPENNENDE er at Skillet kommer til Norge nå i høst! De skal spille i Stavanger den 20. november, og ingen andre steder i Norge! Jeg har selvsagt skaffet meg billetter, og gleder meg til det som antagelig blir en av de beste konsertene jeg har vert på. Skaff deg biletter du også på billettservice.no

1 kommentar

1 thought on “Fantastisk og anbefalt musikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *