On the street

Categories N Foto

Er glad jeg har fri i morgen! Liker studentlivet! Eneste drawback er at jeg skal til tannlegen.. Prøver å ikke tenke på det… Det har vert travelt i det siste, og derfor ikke så masse blogginnlegg.Venter også på å få tilsendt en splitter ny macbook pro! Jippi:) Da blir det morro å redigere bilder, da!

Bildene i dette innlegget er tatt i Sandnes. Blir litt annerledes enn alle blomster-og-natur-bildene jeg vanligvis legger ut. Vet selvsagt om at det første er veldig uklart, men det er litt av poenget:)

Nå har jeg hostet hele dagen, og er sikker på at jeg kommer til å våkne, litt støl, men med en dualig sixpack! Magen min har virkelig fått gjennomgå! Håper også at hodeverken kommer seg litt etter noen timer med søvn, og forhåpentligvis uten hoste…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *