Den optimale sommerdagen! (bilder)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En optimal sommerdag inneholder først av alt gode venner. Så sper vi på med bading og grilling ettersom det passer. Akkurat en slik dag hadde jeg på mandag! Først traff jeg en god gjeng med utrolig gode venner på Myssa for å bade. Vannet var deilig! 23 grader, og nesten like varmt som i lufta…. 

 

Etter badingen gikk vi hjem i hagen til Thomas og grillet på pavilliongen. (haha, skrives det sånn?) Det var så kjekt å se alle igjen! Det ble mye tøys og morro denne kvelden før folk måtte komme seg på jobb, eller hjem å sove før jobb. Voldsomt som alle jobber hele tida:P

De som var med: Sølvi-Oline, John Kenneth, Daniel, Henriette, Arvid, Arild, Monica, Charlotte, Thomas og meg.

 Jeg har en anbefaling til deg! Inviter dine venner med på grilling, eller en badetur, eller begge deler! Det er så koselig!

6 kommentarer

6 thoughts on “Den optimale sommerdagen! (bilder)

  1. Åh, Ingrid, det så helt FANTASTISK ut!!! Savner dere så, har ikke pratet med noen strort hele sommeren! Kjempebra bilder, og en aldeles nydelig blogg du har!! SÅÅÅ inspirerende!

  2. Minhvitevilla: Så koselig! Nei, savner å komme på jente/parkvelder hos deg! Har blitt lite nå i det siste! Men vi får jo i hvert fall holdt kontakten, og oppdatert oss litt her på blogg.no:)
    Bloggen din er også helt super! Det er så gøy å se bildene fra huset deres; Jeg blir bare mer og mer AMAZED over hvor fint det er! (snek seg inn litt engelsk der.. sånn skjer.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *