Det Jesus-revolusjonære MANIFEST

Categories H bok

Tittel: Det Jesus-revolusjonære MANIFEST

 

Forfatter: Stephan Christiansen

 

Innhold: Boka har mange aspekter. Den forteller historien om Stephan selv. Den forteller også en mye større historie. Om Jesus Revolution, om enkeltpersoners møter med Gud. I tillegg er boka proppfull av god undervisning! Den setter pekefingeren på så utrolig mange viktige sider ved det kristne livet. Boka snakker om Revolusjon! Den oppfordrer til å være radikal og våken og Brennende.

 

Min Mening: Boka både utfordrer og inspirerer meg! Jeg blir glad og inspirert av å høre om suksessfulle episoder hvor Gud har virket. Jeg blir inspirert til å gjøre mer! Samtidig er det mange ting jeg vet at jeg ikke strekker til på. Ting som får meg til å tenke, og til å revurdere noen av mine ståsteder. Det er en positiv ting at Stephan får en til å tenke. Boka er litt tung å lese innimellom, men har også en del lettlest og spennende stoff. 

 

Jeg vil gi boka karakteren 3! (Men den er på grensen til 4) Verdt å lese, men litt rotete i den forstand at det er så mange viktige ting som blir tatt opp samtidig. På den andre siden er den godt organisert i kapitler med egne tema. Jeg anbefaler boka for dem som ikke har noe imot noe å tygge på, og som trenger inspirasjon og gi-på-styrke i kristenlivet sitt!

Har du lest boka? Kommer du til å gjøre det?

2 kommentarer

2 thoughts on “Det Jesus-revolusjonære MANIFEST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *