Tilbake fra hytta

Categories G Reise og ferie

Nå er jeg tilbake hos pappa, og klar for å blogge igjen! Været har ikke vert helt på topp, men jeg har i hvert fall gjort noe jeg aldri har gjort før. Mer om det i et annet innlegg;)

Ble noen flotte bilder, men siden jeg enda ikke har blogget om alt som skjedde Før hytteturen, får jeg ta first things first🙂 I dette innlegget putter jeg bare med noen forskjellige bilder som jeg ikke gidder å lage et eget innlegg for..  Enjoy!

 

Dette kan man gjøre hvis man har en stubbe til overs…
Dråper er helt nydelig! Har blitt mye av det i det siste, siden det regner hele tiden :/

Litt av badeplassen her:) Båten er pappa sin!

Dokka-hesten til Stine som jeg har ridd litt på mens jeg er her.

1 kommentar

1 thought on “Tilbake fra hytta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *