Kjæresten, jeg og kjolen!

Categories N Foto

Da vi var i bryllup for to uker siden fikk jeg brukt kjolen jeg bestilte i fra tidebuy. Den var helt nydelig! Jeg hadde kjøpt matchende slips til gutten min (og knyttet det selv!). Har gledet meg til å vise dere bildene:

 Hvis du lurer på hvorfor det ser ut som jeg er blitt psyko hekta på å lage sånne bildekollasjer, så er det fordi det stemmer. Det er fordi jeg av og til irriterer meg grønn over at folk legger ut masse bilder nedover, og det tar kjempelang tid før alle er lastet opp. Så etter x antall minutter kan man se alle bildene. Nedover. På en lang rekke. Irriterende!

Hvis du lurer på hvorfor jeg bruker psyko i en slik upassende sammenheng, så er det fordi jeg sier det hele tiden, selv om det ikke passer. Psyko (Saiko) Irriterende, ikke sant?

5 kommentarer

5 thoughts on “Kjæresten, jeg og kjolen!

  1. Ååå så fine bilder!!! Dere er så fotogene, flinke både foran og bak kamera! 😀 😀 😀 !!! PSYCO flotte, hihi;)
    Jeg reiser til Sarons Dal i morgen tidlig, og driver og pakker den siste biten nå, så jeg tror ikke jeg rekker å svare på mail før jeg kommer tilbake 🙁 Blir borte en uke 🙂

  2. Løvetannbarn: Egentlig er det bare broren min som har tatt bildene:) Kjæresten er også helt super (men han kunne logisk nok ikke ta disse bildene) Så jeg bruker egentlig aldri penger på en fotograf. Det er nesten greiere, for nå får jeg alle bildefilene selv, og kan redigere og bestille etter hjertens lyst!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *