Natt-team

Categories G Reise og ferie

Forrige fredag var vi på natt-team. Vi som skal reise på teamtur møttes ved idrettshallen klokken halv 10, og skulle tilbringe natten sammen. Først hadde vi en del god gammeldags teambuilding med aktiviteter som Tallrekke i blinde, traktfotball og noen stafett-øvelser (Mitt lag tapte omtrent samtlige. Godt jeg er en god taper:)

 

Senere skulle vi ha en liten øvelse i å være klar for det uforutsette og å improvisere. Vi delte oss inn i to grupper ig skulle i løpet av 30 minutter planlegge enten et barnemøte eller et utpostmøte. Jeg var på barnemøte-gruppa, og overraskende nok fikk vi snekret sammen to dramastykker og et par sanger på halvtimen. Ikke dårlig!

Etterpå var det tid for mat, og vi koste oss stort med Grillmat.   For at ikke alle skulle falle om drog vi i gang litt rugby før vi hadde et kjempebra fellesmøte hvor Helge sa kjempemye bra om det å fortelle sin egne historie. Din historie er viktig, selv om du ikke synes den er spennende eller imponerende.  Møtet varte ikke så lenge, for folk begynte å bli trette etterhvert. Litt mer teambuilding før vi satte i gang hver for vårt. Noen øvde på et dramastykke: Lifehouse drama (se det her). Jeg var med på det. Andre planla hvordan vi skal bygge leiren vår på preteam i Sarons Dal til helga. Gleder meg til det!

Natten tikket og gikk, og til slutt ble stemningen ganske slakk. På morgenkvisten sovnet jeg noen minutter til “Hurtigruten minutt for minutt” før vi kom oss hjem. De på båten hadde i det minste en nydelig soloppgang!  

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *