Har kommet videre i en fotokonkurranse på bloggen til Nina merethe🙂 Så, flott om du vil stemme på meg (men velg det beste bildet, ikke bare stem på meg fordi du kjenner meg)

Nå for tida er det masse som skjer! Er så mye at blogging blir nedprioritert. Litt av grunnen er også at jeg bruker den lille fritida jeg har til å lese; har nemlig begynt å lese twilight-sagaen om igjen på engelsk! Spennende også denne gangen:)

Ellers går tida mi til blandt annet russegreier, ungdomsarbeidet i Pinsemenigheten og skole, venner og kjæreste. Hver av punktene inneholder ganske mange ting, så tida strekker virkelig ikke til som jeg skulle ha ønsket… Men livet er topp, dere!

Ønsker dere en like fin dag som det er her!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *