Bibelens dag

Categories H bok

I dag er det bibelens dag! Litt dumt jeg ikke fikk skrevet dette innlegget på begynnelsen av dagen, men du kan jo late som om det er i morgen hvis du vil!

Siden det er bibelens dag vil jeg oppfordre deg til å lese litt i bibelen! Sett av litt tid, og vær åpen for at det kan forandre deg!! Hvis du ikke har en bibel lett tilgjengelig kan du finne en >her< Begynn gjerne å lese i Evangeliet etter Johannes hvis du er usikker…

>Kilde<

 

Mitt  forhold til bibelen:

Jeg tror på det som står i bibelen. Jeg skjønner ikke på langt nær alt, men jeg tror at det er Guds ord, og at summen av ordet er sannhet! Jeg prøver å lese i bibelen litt oftere enn jeg gjør. Blir liksom aldri nok… Nå er det snart et år siden jeg begynte helt på begynnelsen av bibelen, og lese alt i rekkefølge. Har i det minste kommet over halvveis, men har enda en del igjen (er kommet til Jeremia).

Gleder meg til å lese mer i Nye testamentet!  Det virker nok som om jeg leser sinnsvakt seint, men jeg har nok bare ikke alltid vert like flink til å ta frem bibelen…

Jeg bruker bibelen som en lærebok for livet. Den har alle mulige opplysninger som jeg trenger for å leve livet så godt som mulig. Skulle ønske jeg visste enda mer! At jeg bare kunne tilegne meg masse kunskap kjempefort!

 

Hva er ditt forhold til bibelen?

1 kommentar

1 thought on “Bibelens dag

  1. Mitt forhold til Gud og Bibelen, er helt fantastisk! Jeg er ikke superflink til å lese så ofte, som jeg ønsker. Men jeg ELSKER å lese, og sluker til meg alt.
    Men når det går for lenge, så gir Gud meg signaler om det. Som om Gud sier til meg: Nå er det en stund siden du brukte tid til meg – gjør det nå!
    Vet ikke helt om du skjønner poenget, men jeg elsker å bli kjent med Jesus ved å lese i Bibelen. Men så går det ofte i sanger, som varmer mitt hjerte! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *