Bergen #2 – Vandre i byen…

Categories G Reise og ferie

Jeg og Ane holdt på å eksplodere av mangel på trening den forrige dagen (det var jo Helt uutholdelig), og stod derfor opp til klokka halv 9 for å jogge! Vi fikk oss en fin tur, og litt bedre oversikt over byen. Dette blå huset er et tegn på at vi endelig snart er “hjemme” på YMCA Hostel:


Mye gåing i løpet av dagen. Vi var også innom et par kunstmuseer, og grieghallen, for å se første delen av en opera (bilder kommer senere)

Vivvian

Johanneskirken i Bergen.

Mye av dagen gikk med til å bvare vandre i byen. Shoppet en god del, men alt var på salg så jeg tror jeg utrolig nok holdt meg under 500kroner i klær! For en skjorte, tre gensere, og en singlett! Kjøpte meg også nye sko:)

Benita

Tanja

 

Jeg har så søte folk i klassen min!

Hva synes du om bildene?

1 kommentar

1 thought on “Bergen #2 – Vandre i byen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *