To typer holdninger til valentinsdagen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Etter min oppfatning har du i hovedsak to utpregede syn på dette med “Alle hjerters dag:”

1: “Det er bare noe butikkene  har funnet på for å tjene penger!”

eller

2: “Det er en anledning for at jeg kan gjøre noe ekstra  for noen jeg er glad i!”

Det samme gjelder morsdag, farsdag, kjærlighetsuka og lignende. Jeg er definitivt den siste typen, og til deg som har tenkt slik som nr. 1, vil jeg bare si: Det blir hva du gjør det til!

 

Mitt tips er å gjøre det til noe positivt! Man trenger ikke bruke penger heller for å feire en sånn dag. Forslag: Bake noe, lage kort, gi massasje, fine ord…. Mulighetene er uendelige:)

 

Hvordan ser du på valentinsdagen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *