Hva liker du best å ta bilder av?

Categories N Foto

Jeg tar egentlig veldig mange forskjellige bilder. Litt av alt som kommer i min vei, eller som jeg vil teste ut.

Men det jeg liker alleraller best:

Er å ta bilder av ville dyr! Det er utfordrende; du kan ikke kontrollere dem, og du må være rask. Vanskelig, ja. Men når du da får et godt bilde er det så gøy!

Kattugle – Var (er) så stolt av dette bildet! Egentlig ren flaks:)


Trost- Dette er også et flaks-bilde! Tror egentlig ikke denne kan kategoriseres som vill:P


Admiral – Denne er faktisk vill! Hadde bare vert innestengt litt lenge, så den var bare glad for å bli sluppet ut.

Rød Vannymfe – gøy å ta bilder av insekter! (med litt størrelse på)

Elg – skogen konge:)

Pinnsvin

Rådyr – har mye av dem her om sommeren..

Hvilket bilde likte du best?

Og igjen: Hva liker du best å ta bilder av?

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva liker du best å ta bilder av?

  1. Jeg liker best å ta bilder av naturen 😀
    Som svar på det du skrev: Ja, en header hadde vært noe.. men jeg har prøvd og prøvd, men får ikke til å laget en header som står til stil med bakgrunsbildet… Noe du kanskje hadde klart, siden du kan alt 😀 Jeg klarer det ihvertfall ikke 😮

  2. WOW! Vettu hva, jeg likte alle jeg! Men det nederste hadde sykt kult lys! Hvordan objektiv bruker du når du tar disse bildene? Og hvordan kamera har du egentlig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *