Mine beste bilder fra 2010!

Categories N Foto

Haha, vet at alle andre laget disse innleggene for snart en måned siden, men bedre sent enn aldri:)

Har laget kollagene i Picasa 3, kjempepraktisk! Så har jeg valgt ut noen av de bildene jeg ble mest fornøyd med da jeg tok dem..

Januar:

Februar:

Mars:

April:

mai:

Juni:

Juli:

August:

September:

Oktober:

November:

Desember:

 

Det er tydelig at jeg liker bedre å ta bilder om sommeren! Det er ikke bare her det er flere bilder fra de varme, fargerike månedene. Blir liksom etterhvert lei av å ta bilde av hvite svaner, hvit snø, og gråe trestokker…

Gleder meg til sommer!

Jeg er skikkelig spent på om noen har noen kommentarer til bildene? Hvilken måned likte dere best? Hvilket bilde i hver måned?

Kjempekoselig hvis du ville ta deg tid til å gi meg litt tilbakemelding!

3 kommentarer

3 thoughts on “Mine beste bilder fra 2010!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *