Adventskalender!

Categories P Julekalender

 

I år vil jeg ha en adventskalender her på bloggen, litt anderledes enn mange andre. Den er inspirert av Elise’s Adventskalender i fjord.

Hver dag legger jeg inn en av mine venner som betyr mye for meg, og skriver en litt om personen.

Så hvis du har lyst til å være en del av min adventskalender er det bare å finne frem sjokoladen, og smiske ivei!

Teksten på toppen er forresten fra denne nydelige sangen:

Michael W. Smith & Amy Grant – Friends

merkelig versjon. Anbefaler spotify sin, for de heldige som har spotify:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Adventskalender!

  1. Hei!
    Jeg likte veldig godt denne julekalenderen!
    Er det greit for deg at jeg kopierer, (og kanskje tilpasser litt etter vårt bruk) noen av utfordringene til å lage en adventskalender fra Søstrene Thauland. tror vi kommer til å poste det neste år, med kun fire innlegg i år, men kanskje vi lager en full kalender. Vi kan linke til bloggen din og si at vi har hentet inspirasjon fra deg 🙂
    Mvh Renate Thauland (vokalist, trombonist og komponist i Søstrene Thauland trio)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *