Pappa 50 år, og jeg synger for 100 gjester!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

 

 

Pappaen min ble 50 år på mandag!

Som nevnt var det grunnen til at jeg reiste til Hedmark i helga.

 

 

 

 

 

Pappa hadde invitert over hundre gjester og booket dansebandet “vagabond” som er satt sammen av dyktige musikere i fra tre andre kjente danseband; Picasso, Trons Erics og dansebandet.

 

 

 

Forresten! utrolig facinderende å se flinke folk danse swing! Spesielt når de danser med to jenter på en gang!

 

 

 

Det hadde seg sånn at jeg skulle bli så heldig å få synge en sang med Vagabond!

 

 

 

 

 

Ganske skummelt og uvant, spesielt siden jeg bare fikk øvd sammen med dem en gang, men det gikk bra, og jeg er fornøyd!

Var kjempegøy å synge med slike greie og dyktige folk!

 

 

Sangen vi sang var duetten “Speilbilde” av Trond Erics.

 

 

Du finner den på >spotify her< eller bare hør den her:

Trond Erics – Speilbilde

 

Jeg anbefaler virkelig å høre den! Er en nydelig kjærlighetssang:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Pappa 50 år, og jeg synger for 100 gjester!

  1. Åh, må ha scrollet over dette innlegget sist jeg leste bloggen din…:S ?
    Men så kult at du har gjort det nå! Husker du snakte om at du skulle synge med dem! 🙂
    Var det noen som filmet? Hadde vært gøy å se 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *