Sing untill the whole world hears!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Og ikke en hvilken som helst konsert, men Konserten! Den beste konserten jeg har vert på, helt ærlig. Så hvorfor blogger jeg om det en hel uke etterpå? Vel. Jeg har det ganske travelt for tida.

Men konserten måtte dokumenteres på bloggen, bedre sent enn aldri.

Here goes!

En god gjeng ungdommer var samlet i Bjerkreimshallen 7.november 2010 for å høre Casting Crowns spille. Forventningen var høy mens oppvarmingsbandet Rush og Fool, som forresten var sykt flinke, spilte.

 

 

Hvis du noen gang har vert et sted med 1500 Ungdommer vet du nok at Der er det liv!

Jeg har forresten tatt alle bildene i dette innlegget selv. Hvis du vil se noen andre (og bedre) bilder kan du ta turen innom Thomas sin blogg

 

Så etter at vi var varmet godt opp (etter den evig lange, kalde køen) entret Casting Crowns scenen! Mitt favorittband i verden, i Norge for første gang, og av alle ting så var de i Bjerkreim! Too good to be true!

 

Lord I lift my friend to you

Sing untill the whole world hears!

You are who you are, no matter where I am.

Not because of who I am, but beacause of what you’ve done.

Not beacause of what i’ve done, but beacause of who you are.

What if his people prayed?

Og masse annet bra ble sunget og sagt i løpet av kvelden!

 

Og her er bildene til Thomas

1 kommentar

1 thought on “Sing untill the whole world hears!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *