Helt sykt hvor lite blogging det har blitt i det siste. Men jeg kommer tilbake! Har en del bilder som venter på å bli lagt ut og greier.

Siden du helt sikkert har gledet deg masse til å få vite hva som skjer i min verden som er viktigere enn blogging, så kan jeg jo røpe at jeg har strikket masse! (et strikkeinnlegg kommer garantert snart!) Det har vert masse flom, som forsvant i massemasse solskinn(som i følge yr.no snart vil forsvinne i regn..) I sola har jeg kost meg med Fri! Høstferie og sol kan jo bare ikke slå feil! Venner kjæreste, kakao og selvsagt strikketøy er heller ikke i veien da:)

Nå er jeg altså på skolen igjen. Det var ikke så ille som forventet! Bare ti uker til juleferie…

Hvordan er/var din høstferie?

Hoho, alltid like kjedelig å prøve å finne et bilde når jeg er på skolepcen.. Tar et i fra weheartit.no

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *