Et kjedelig “Med i fotokonkurranse”-Innlegg!

Categories N Foto

NÅ skal altså jeg være med i en fotokonkurranse. Det er to kategorier: Sommerdyr og Sommerhund, og jeg skal bidra med et bilde til hver kategori. Konkurransen er på bloggen clickerdog.blogg.no

 

Her er sommerdyret mitt! Liker dette bildet skikkelig godt fordi jeg bare var superheldig som klarte å få det! I tillegg synes jeg fuglen ser ut til å virkelig nyte omgivelsene, og så liker jeg de flotte fargene også!

Og dette er altså min skjønne sommerhund! Grunnen til at jeg liker dette bildet så godt er fordi det viser så mye av Chessie’s personlighet! Glad, leken, og fullstendig bedårende:) Hun er like glad i sommeren som i vinteren, og alt annet også!

Jeg har tatt så veldig mange dyrebilder, og det var vanskelig å velge, så jeg legger med et par bilder til i fra sommeren, selv om jeg har vist de fleste på bloggen før:)

Jeg liker å ta bilder av dyr! Det er utfordrende siden de ikke alltid gjør som du vil, men noen ganger får du bare det blinkskuddet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *