Sitter å koser meg i koseteppet mitt! Jeg har høstferie, og det føles utrolig bra! Planen er en tur til Lio, og en tur til Nærbø. Ellers skal jeg slappe av, og kanskje få jobbet litt.

NÅ har jeg endelig tid til å sette meg ned med pcen. Sortere og redigere bilder, og blogge!

Har masse å gjøre!^^

Hvis noen lurer på hva jeg har gjort den siste uka, les videre (de som kke bryr seg kan hoppe over disse punktene til bildene lenger nede)

*Jeg har strikket masse! Hovedsaklig luer! Bilder kommer nok etterhvert:)

*Jeg har hatt Jesusgruppe, som leder, hjemme hos meg for første gang, og er superfornøyd!

*Jeg har hatt to kjøretimer som gikk helt ok.

*Jeg har stresset meg igjennom skolen og bussen (med bl.a. strikking)

*Jeg har hatt jentekveld med en koselig gjeng som lagde kort og spiste lasagne:)

*Jeg har sunget på ungdomsmøte i flekkefjord

*Hatt temadag (bad taste) på skolen med russen.

*Gått et par turer.

Det er kjærlighetsuke her i sokndal, og jeg har fått roser av min kjære:) desværre har vi fått lide tid sammen, siden jeg har vert super-travel!

Og mange andre ting!

Mye å blogge om, men liten tid før jeg skal være pakket og klar til Lio! Skal bare overnatte en natt, though…

 

Jeg får vel legge inn et par bilder i dette innlegget, men de “hendelsene” jeg har mange bilder i fra tar jeg i egne innlegg.

 

Her er den kjekke pusen til Thomas! Jeg liker å ta bilde av katter! (så lenge de ikke er svarte!)

 

En ganske dårlig bilde, men det er bare for å vise dere at vi har fått marsvinunger. Igjen. Tror såvidt jeg har nevnt på bloggen før hvordan mamma har blitt sprø, og startet marsvinfarm i stua…;) Vet faktisk ikke hvor mange vi har nå..

Har forresten fått to kull med tre unger i hver den siste uka.

Her er søppeldunken jeg har laget i Design og Arkitektur på skolen. Bare en modell. Hva synes du?

Gleder meg til å få slappe av, men blir en skikkelig nedtur neste uke når alle vennene mine starter sin ferie.. Bakdel med å gå på skole i vestagder!

Har du høstferie? Hva har du gjort denne uka?

(blir litt teit med sånne spørsmål, men alle gjør det, og det er moro å få lit respons!)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *