Mørkt, Mørkt, men alikevel…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Har ikke tatt så mange bilder i det siste.

Jeg liker ikke at det blir høst! Mørkt, kaldt. Om et par måneder får jeg ikke se solen, utenom igjennom vinduet i klasserommet. Om noen få måneder må jeg gå hele veien til Thomas, eller risikere å falle på isen med scooteren. Om bare noen få måneder begynner alt styret med å pakke seg inn i lag på lag med klær, og stresse for å finne de riktige julegavene. Dessværre fant du ikke de riktige tingene til andre enn deg selv, og ender opp med å kjøpe noe bare fordi du må ha det.

Jeg er ikke et vintermenneske

I år skal jeg i alle fall bli ferdig med julegaver før desember! Så kan jeg kose meg i ventetiden:)

Jeg har begynt å strikke. Det gjorde jeg på denne tiden i fjord også. Hobbyer er periodevis! Nå er det strikking. Dere får antagelig se hva det blir utav det etterhvert:)

For at jeg ikke skal bli deprimert i denne kalde tid er det godt at det også er masse positivt!

Kakao med krem!

Tepper og påtente peiser etter bløt og kald lek i snøen.

Snøfiller som faller lett på tunga.

All den nydelige isen.

Håpet om at vinteren blir kortere i år enn i fjord!;o)

her er noen bilder jeg tok om vinteren i fjord:

Hva synes du er det beste med vinteren, og hvilken årstid liker du best?

2 kommentarer

2 thoughts on “Mørkt, Mørkt, men alikevel…

  1. Det beste med vinteren er hvor vakkert det er, og den koselige stemningen man får av det 🙂 Også liker jeg veldig godt å stå på slalom og å ake faktisk 😀 Mye mer å gjør på om vinteren enn på høsten og våren da 😀 Men sommeren er fortsatt favoritten – det blir man liksom aldri lei av ^^
    sv: Ja, naturbilder er virkelig gøy 🙂 Men så kan man ikke bestemme like mye når det gjelder naturen. Men liker, som du gjør, å prøve ut forskjellige ting 🙂 Og øvelse gjør mester 🙂

  2. sv: takk 🙂 Ja, det er det 😛 Jeg blir så sinnsykt fort lei av desginene mine, men det er fryktelig stress å lage nye hele tiden, så prøver å ha de en stund 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *