Litt deppa? -Tips 4

Categories T Deppa?

Dette tipset er selvoppfunnet! Det har tre deler. Den første er ikke alltid like fristende, men Meget viktig!

Del 1!

Ta deg en joggetur slik at du blir skikkelig sliten! Sånn at du har lyst til å legge deg ned den siste halvdelen av turen uansett om det er bløtt og kaldt på bakken.

Kilde

Hensikten med dette er:

1: få tankene over på noe annet

2:Vite at du har gjort noe bra for deg selv (og gymkarakteren) Husk at dette fårebygger ubeleiligheter som depressjon, stress, dårlig immunforsvar, hjerte og karsykdommer, fedme og overvekt, høyt blodtrykk, diabetes, at alt du ser nedenfor halsen er magen, og mange andre ubehagelige greier.

3:(den viktigste) Slippe dårlig samvittighet på del to:

Del 2!

(Husk å dusje før du begynner med dette) Bak flytende sjokoladekake! (alle som liker sjokolade liker dette!) Det tar ca 20 minutter, og er ufeilbarlig!

*Skru på ovnen på 180 grader

*Smelt en mørk og en lys plate med kokesjokolade (til sammen 200g) sammen med 200g smør.

*Pisk eggedosis av 4 egg og 2 dl. sukker.

*Bland alle disse ingrediensene sammen med 1ts. bakepulver og 2,5dl. hvetemel i en bolle.

*Hell kaka over i en ildfast form (rund: ca 20cm i diameter) og sett den i midten av ovnen i 10-13 minutter.

POFF! Så har du laget verdens beste kake. Pass på at du tar opp vaniljeisen i fra fryseren nå.

Så kan du kose deg med kald is og varm sjokoladekake! Hvis du ikke gidder å lage kaka til tross for at du BØR, så kan du jo bare ta isen som den er. Jeg anbefaler i så fall også “Sjokolade som stivner på isen.” Dette kan også gjøres sammen med

Del 3!

Selvpleie! Nå kan du jo få bestemme litt, men det jeg ofte gjør er at jeg steller neglene mine. Mens jeg konsentrer meg om fingerneglene har jeg føttene i et fotbad med fotsalt i fra saltgruvene i polen(som jeg kjøpte på skoletur), og etterpå er det føttenes tur. Klipp, filing, og lakking. I tillegg kan det komme godt med med noen velduftende kremer…

På bildet har jeg rett og slett bare en god bok, is med sjokolade som stivner, og fotbad!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *