Deppa i dag? -Tips 2

Categories T Deppa?

Fortsetter med de orginale tipsene jeg fant for å komme i bedre humør. Tips nr. 2 var:

Innled en samtale med en potteplante hjemme. Fortell en vits, og forklar deretter for planten hvorfor vitsen var morsom.

Jeg fant en svært medgjørlig plante i vinduet mitt som skjønte vitsen nesten med en gang. (Fortalte den lange vitsen om bjørnen og haren som fant en lampe på stranda, skal det være så skal det være!)

 

Vet ikke om planten ble i bedre humør, men det virket litt på meg! Ofte er det nok bare viktig å tenke på noe annet enn det du er trist for, og litt latter og selvironi kan nok heller ikke gjøre skade! 

Jeg gir dette tipset:


Gjerne gi meg flere forslag til tips jeg kan prøve ut; men slapp av! Har enda mange på lager:D

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *