Mitt nye leketøy:)

Categories N Foto

Har tatt masse bilder i det siste, og det har en grunn!

Det er også en grunn for at de ikke har blitt lagt ut på bloggen min enda!

Skolen og hverdagen er i gang for fullt, og jeg er travel som aldri før:) Men det er vel sånn jeg liker det!

Så får vi kanskje ta grunnen til at jeg har tatt ekstra mange bilder nå:


DETTE er min nye linse! Eller som de mer proffe sier: Mitt nye Objektiv. Eller som de virkelig proffe sier: Mine nye glugger! (or so I've heard)

Haha:)

Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC LD Aspherical (IF) Macro for Canon  er altså min nye følgesvenn til kamera! Jeg er ganske fornøyd med kjøpet i og med at den kostet ''bare'  3584kr.

Den har et enormt zoomområde, helt i fra 18 til 270 mm, men er desværre ikke så lyssterk. Men, ja! Fornøyd!

Nå kan jeg begynne å ta fuglebilder og slike små, avstandige ting:) (Jeg tror jeg fant opp ordet avstandig..) (Jeg tuller fælt i dag! Har nok sittet på pcen litt lenge nå og redigert bilder)

Bilder, ja! Dere skal få en smakebit nettopp nå! Hold deg fast!


To be continued:)

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mitt nye leketøy:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *