Team – Dagen i Kinderdijk

Categories G Reise og ferie

2 kommentarer

2 thoughts on “Team – Dagen i Kinderdijk

  1. sv: Dessverre har jeg ikke stativ enda, men det skal jeg prøve å skaffet meg. Må ha penger for sånt x) Men ville nok blitt mye bedre ja. Dette med å låse speilet var fint du minnet meg på ja, for det skulle jeg sjekke ut. Vet ikke hvordan jeg gjør det, men skal nok finne det ut 🙂
    Takk for at du er ærlig 🙂

  2. sv: Han er veldig bra. Anbefaler Mere Christianity. Det er liksom et tungt emne han snakker om, men han forklarer så sinnsykt bra med utrolig masse bildespråk. Love it. Greia er at han forklarer på en måte kjernen av kristendom, uten å snakke fra noen spesiell trossamfunn’s synspunkter av den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *