Overarbeidet?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har følelsen av at dette kommer til å bli et travelt år!

Selv om jeg har litt mer fag jeg liker i år, er det avgangsåret på videregående.

Jeg har de samme gamle aktivitetene etter skoletid:

*Korøvelser og møter vi synger med både DTS og Dekor. 

*Jobben og Rydding i huset

*Jesusgruppa

*Jeg er leder i ungdomsarbeidet i menigheten og har ansvaret for ca hver 4. lørdag sammen med en gruppe.

I tillegg begynner jeg med to nye ting i år!

*Jeg skal sammen med Katrine og Sara starte en ny Jesusgruppe og

*Jeg skal være leder for Ny Generasjon på skolen min.

Det eneste jeg har sluttet med er å være leder på JIM. Måtte kutte ut noe, så den uheldige ble rett  og slett JIM, selv om jeg koser meg der.

Alt er ting som jeg liker å gjøre, og har lyst å legge hjertet mitt i (kanskje utenom skolen og husarbeid) På toppen av alt dette må jeg få tid til Kjæresten og Venner! Håper at jeg kan klare alt i sammen uten å bli utslitt!

 

Når kan jeg lære meg å si nei til ting? 🙂

Bildet er fra weheartit

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *