Gjør deg selv tynnere i Photoshop

Categories L Foto, Design og Redigerings-tips

*Åpne Photoshop

*File-Open velg et bilde

her er mitt utgangspunkt:

Filter-Liquify

Når du klikker på dette åpnes bildet i et nytt vindu hvor du har andre verktøyer

Velg Pucker tool, vist på bildet under, for å gjøre ting mindre.

Du må kanskje forandre størrelsen på brushen, det kommer an på bildet ditt.

For å gjøre deg tynnere, klikker du på de områdene hvor det er litt for mye. Da vil de bli redusert. Prøv deg frem, så skjønner du hva jeg mener:)

Her er resultatet mitt:

Ser du forskjellen?

Nå har du Litt mer peiling på hvorfor modellene alltid er så perfekte på bildene…

 

Jeg lærte dette her: http://psguider.net/bli-tynn-i-photoshop/

Der finner du også mange andre smarte tips om hva du kan gjøre i PS!

4 kommentarer

4 thoughts on “Gjør deg selv tynnere i Photoshop

  1. sadd faktisk ei stonn for å finna ud korr du hadde gjort d t ( me å lesa oppe ) åså såg eg itte på, “åja, der ser eg d litt” tenkte eg.. du e fin akkoratt sånn så du e, Ingrid ! :-))

  2. Så lenge man er forsiktig når man driver på sånt, så er det greit. Man vil ikke ende opp på Photoshopfail.net heller <__<;; For ofte når man bruker "liquify" toolsa så er det tydelig at "noe har skjedd". Lurt å passe på at bakgrunnen på bildet blir minimalt berørt, og at man må ta hensyn til sin egen anatomi på ett vis. Slik at det ser naturlig ut. 😀 Og er enig med Katrine. Du trenger virkelig ikke å "shoppe" deg tynnere altså :]

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *