Hestejenta

Categories N Foto


Kanskje noen lurer på hvem Agata er?

Etter masse innlegg med bilder av henne er det kanskje på tide å Introdusere henne. Hun er på en slags sommerferie her med familien sin i fra Polen. De jobber hos onkel, med å plukke jordbær! Hun liker foto, og er skikkelig dårlig i engelsk(lærer tysk på skolen). Men til tross for det synes jeg at jeg har blitt ganske godt kjent med henne i år! Tror dette er det tredje året hun er her i Norge, forresten.

Tittelen 'Hestejenta' er litt ironisk, fordi Agata var redd hestene. Først ville hun ikke komme inn på jordet en gang, men da hun så at jeg ikke ble trampet ihel turte hun til slutt å ta forsiktig på snille Dokka:)

Det eneste jeg har lært på polsk er forresten kocham che. Det betyr 'Jeg elsker deg'

1 kommentar

1 thought on “Hestejenta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *