Hva er dine ‘nettstopp’?

Categories O interessa

Hvilke sider pleier du å gå innom hver gang du er innom pcen? Jeg har i hvert fall en bestemt rekkefølge som ligger i hurtigmenyen.

De jeg alltid går innom er 

1: Mail

2: Facebook

3: Bloggen. (inkl. sjekker ut nye innlegg i fra bloggvennene mine, hvis tittelen er interessant)

Hvis jeg har mer lyst til å sitte på pcen tar jeg gjerne en tur innom

*Foto.no

*smootown.no

*ubetania.no

*vg.no evt, andre aviser som dalane-tidende.no

Nå i det siste har jeg også vert litt innom japanfoto.no og lett etter noe fotoutstyr. Vet ikke helt hva jeg bør kjøpe:S

 
(Føler at meg MÅ ha med et bilde i hvert innlegg:P Men sånn er det! Noen liker tekst, andre liker bilder. Nå har jeg noe for begge:)

Nå er jeg spent! Har du noen av de samme faste nettstoppene?

hva synes du om bildet?

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva er dine ‘nettstopp’?

  1. Jeg er alltid innom facebook, så mail, og så blogg (både min og andres) i allefall. En del innom smootown, weheartit.com, youtube, postbanken.no og diverse nettaviser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *