Den mest vellykkede fototuren på evigheter!

Categories E Natur og Turer

Klokken 05.00.  den 29.juni stod Ingrid opp av sengen sin. Ute var det tåkete, men fuglene sang, som for å motvirke den triste disen. Ingrid kommer seg ut, tar scooteren, og kjører av sted. Hun ender opp ved en kulp i elva Sokna. Der svømmer det noe rundt. På den andre bredden står to rådyr. Ingrid setter seg ned og knipser i vei!

På denne morgenturen traff jeg altså på 2 bevere, og 7 rådyr og en litt overivrig fugl! Beverne var målet, og jeg ble ikke skuffet!

Her sitter han på land å ser på meg.

Graver litt i sanden..

De svømte fram og tilbake hele tiden… Var ikke redde i det hele tatt! til og med da jeg reiste meg, og begynte å snakke til dem, fortsatte de bare å svømme "att og fram.."

Og de lekte! Det er det søteste jeg har sett og hørt på lenge! Sto sånn som dette og dyttet i hverandre, mens de laget noen lyder som minnet litt om lydene til et marsvin:D

Nuss<3

Facinerende dyr^^

Takk til min elskede Thomas som lånte meg telelinsa si denne morgenen:)

Nå er pausen ferdig, så jeg får komme meg ut å jobbe! Bilder av rådyrene får komme senere:)

4 kommentarer

4 thoughts on “Den mest vellykkede fototuren på evigheter!

  1. så sødet dei va 🙂 , eg må ver me snart å ¨å tur me deg ingri så kansje me trefe någe dyr me au 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *