Grilltur i rekedal og fotball, kjoler og gjenger hos Martin;)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Arild og Catrine:D

Haha, ballen fallt i vannet, og alle kastet stein for å få den til å flyte inn igjen. For å gjøre en lang historie kort; Det gikk til slutt!

Pene iriser som vokste langs elvebredden:) Skikkelig fin plass å grille:D

Jeg og Monica klarte såvidt å få fyr i bålet før de første kom, og unngikk dermed litt ydmykelse;)

Jeg hadde med meg kyllingfilet! Ikke å forakte!

Hele gjengen utenom meg;

HELDIGVIS hadde Charlotte med myggmiddel. Naturlig Beskyttelse og greier… På tross av den beskyttelsen kom vi oss relativt fort bort derifra når knotten begynte å sette inn for fullt.

Vi samles nå Hos Martin!

Hehe, for ikke å nevne Espen! En god gjeng:)

Og her er resten av gjengen. Eller den andre gjengen, om du vil. Jeg tilhører denne såkaldte gjengen-som-ikke-liker-fotball-og-heller-setter-seg-i-den-andre-stua! Jeg burde nesten starte en facebookgruppe…

Her er gjengen som setter karakterer på kjoler fra bryllupet til kronprinsessen som var i helga. Med Arild i spissen.

Og sånn så det ut ute på den samme tiden:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Grilltur i rekedal og fotball, kjoler og gjenger hos Martin;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *