Rådyr

Categories E Natur og Turer

Ida fikk meg med på en tur her i kveld, og det er jeg kjempeglad for! Er så spennende å ta dyrebilder; spesielt av ville dyr. Og selv om bildene fra i dag ikke er perfekte, synes jeg de er bra forholdene tatt i betraktning. Hadde jeg hatt 6000 kr dyrere linse, en del mer sollys, kortere avstander, tammere rådyr osv hadde nok bildene blitt bedre, men pytt!

Dette ble jeg mest fornøyd med. Det var ganske klart, og speilbildet ble fint:)


Dette hadde bare blitt helt nydelig hvis det var klart:/

Ganske greit:)

Her kom det over til den andre siden av elva etter en kort svømmetur, og ble gjenforent med kjæresten. Han stod faktisk å ventet helt til hun var over elva til de sprang avsted sammen. Så søtt!

2 kommentarer

2 thoughts on “Rådyr

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *