Germany, Here I Come! (marry go ’round)

Categories G Reise og ferie

“Arvid ringer”, står det på displayet rett før Ingrid presser ned den litt ødelagte tasten på mobilen. Hun begynner å smile å le rart innimellom, kanskje av det hun får høre. Hun legger på, smiler fra øre til øre, og sier; “EG ska på gratis tur t Tyskland å reise i nott!”

Tentro er konfirmantarbeidet i menigheten jeg går i; Betania, Sokndal. De skal på tur til tyskland nå med de andre pinsemenighetene i rogaland. Vi hadde plutselig ingen jenteledere pga sykdom, så jeg ble spurt om å være med! Gleder meg masse! Kjempegrei gjeng, å greier!

Dessuten skal vi til Heyde Park, som har verdens største berg og dalbane i verden(eller noe i den duren)

jeg elsker å ta kjappe karuseller, og spesielt Berg- og Dalbaner! Har ikke prøvd allverdens, men Speedmonster og Supersplash  i tusenfryd falt godt i smak hos meg!

 

Nevnte jeg at det er en super gjeng?


Forresten skal også Thomas være med.

Vi skal bo på et herberge. Gleder meg masse! 

Har du vert her? har du noen gang reist så langt på så kort varsel? eller kanskje på en slik tur gratis?

 

jeg glemte vel ikke å si at jeg gledet meg?

🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Germany, Here I Come! (marry go ’round)

  1. den turen e fantastiske 🙂
    Herberge e kjempekoselig, bare maden ikje e nåe go.. pass deg for yoghurten..
    Men KOS deg masse! Nyd d, å ta verdens høgaste “karusell” e knall gøy 🙂

  2. Glede meg så sykt! 😀
    Einaste e; k i hekkan e herberg? ;o ekje d sånn folk bur på , så ikkje he någe plass å bu??

  3. sv: nei leste ikke det, men har en kompis som har hatt slike, i over et år. Så han hjalp meg å lage det til. Men var sikkert bare meg som domma meg ut … :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *