min yndlingsfølelse!

Categories E Natur og Turer

Noe av det beste som finnes her i livet for meg er når jeg er på en tur i naturen, helst helt alene, stopper Helt opp, og bare lytter. Lytter og puster, og føler. Jeg må være så langt i fra veien at jeg ikke hører bilene som mer enn en svak dur i det fjerne. Det er lurt å lukke øynene, så skjerpes de andre sansene(betraktelig mye, faktisk) I dag gjorde jeg dette. Sola skinte svakt i ansiktet, langt borte hørte jeg på den ene siden noen biler, og på den andre en masse svaner som synger av full hals. Fuglene kvitrer; de savner nok våren like mye som meg, og synger i protest! Jeg hører også lyden av Chessie som traver rundt i snøen (var ikke helt alene; ta gjerne med hund!) Litt senere stoppet jeg opp ved elva, noe som igjen gir en helt annen, og fantastisk følelse!

Jeg utfordrer DEG til å prøve dette i dag! kom deg litt bort i fra mas og kjas, og stå helt stille. Lytt, og føl!

 

 

Bildene er i fra i sommer…tror Thomas har tatt mesteparten:)

ser du forresten gorillaene i det siste bildet? Jeg oppdaget de tre, så vi fikk tatt bilde av dem!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *