Øye er vinduet til sjelen

Categories E Natur og Turer

Hungry Eyes

Brown Eyed Girl

Leende Guldbruna Ögon

Fant fram noen av de første sangene jeg tenkte på om øyne:) 

I dag fikk jeg en åpenbaring! Øyne er faktisk iøyefallende vakre (kjempemorrsomt-.-) Still deg opp i speilet og se på fargene i øynene dine! De er nemlig ikke bare "blå" eller "brune" men har enormt mange farger som glitrer som noe magisk! Øyne må være noe av det vakreste på et menneske! Jeg tror at det er viktig å tenke litt over det som er vakkert her i verden; en verden med mye vondt og vanskelig. Se deg i speilet, og nyt å fordype deg i øynene dine. En enda bedre ide er å studere kjæresten din sine øyne, og kanskje også kommentere dem! 

Søt liten gutt:)

Redigerte det første litt: skrudde opp fargekontrasten, og tok fargen bort fra alt utenom øyet. Ble ganske stili:) Bildet til høyre er det orginale, og de er av Thomas:D

Har tatt alle utenom det siste bildet selv. Det tok min kjære Thomas av meg:)

 

Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss, when we pray? Because, the most beautiful things in the world can not be seen with your eyes, it must be felt with your heart

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *