Sjelen leges av å være sammen med barn.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

(tittelen er fra "Skuret," som jeg skrev om i et annet inlegg, og er et sitat av Fjodor Dostojeski)

Gårsdagen gikk med til å øve på et Dramastykke som vi skal fremføre på nyttårsaften:) Det har et kristent budskap, og handler om å leve et fritt liv, ikke bundet av dine tanker eller andres forventninger om kristendommen. Det er ikke de fysiske tingene som er viktige; at du ber, at du løfter hendene, og leser i bibelen. Det viktige et at du har Gud med deg:) hele dramastykket går ut i fra sangen "The Motions" av Matthew West. Jeg er forresten Jesus i dramastykket;)

Senere på kvelden var vi på en Romjulskonsert der Johnny Omdal, Volum, og Supernatural spilte! Kjempebra, og litt variert musikk:) Etterpå så vi en film hos John Kenneth-2012. Jeg sovnet selvsagt under filmen, og fikk bare med meg begynnelsen, og rulleteksten etterpå, men tror ikke det var det største tapet; jeg sov iallefall godt i Thomas' armer:)

Johnny Omdal(for anledningen; Religious Police-av uviss grunn)

Volum-sterke tekster, og rocka musikk!


Supernatural-Skikkelig flinke på show! blanding a Rap og Techno, utroling fengende til å ikke være min musikksmak i det hele tatt:)

1 kommentar

1 thought on “Sjelen leges av å være sammen med barn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *