Farewell to the Eastern Nature

Categories E Natur og Turer

Så reise jeg hjem i fra østlandet igjen. Legger ved noen bilder derifra, en vakker sang og et nyttig visdomsord!

Who am I er en nydelig sang av et av mine faorittband: Casting Crowns. Sangen har mening, nydelig tekst, fengende og fin musikk, og en vakker melodi!


Intet Gjør oss så ensomme som våre hemmeligheter. Paul Tournier.

Øvernløypa på Stavsjø-Pappa sin nabo! ganske grei slalombakke:)
 
 Dette er boka jeg leser for tida, og jeg Positivt overasket! Akkurat som "who am I-casting crowns" har den alt! Tekst, budskap, spenning! Har bare lest noen kapitler enda, men elsker den! Har tatt visdomsordet under det ene bildet fra denne boka, Faktisk starter hvert kapittel med et visdomsord som innledning. Kanskje dukker det opp flere gullekorn fra denne boka på bloggen min:)

Boka anbefales for deg som er ute etter en bok som ikke bare "må leses ferdig" men du "MÅ bare lese videre!" Den har et kristent budskap som jeg til nå synes er kjempebra, og en innsikt som er skjelden. Gled deg!

4 kommentarer

4 thoughts on “Farewell to the Eastern Nature

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *