kalendere i fleng

Categories A Hobby

dscf6498

I år har jeg to julekalendere, som er litt utenom det vanlige. Den ene består av sukkerstenger, som henger i lampa mi på skolen, og lyser opp den dystre(noen ganger iallefall) skoledagen. En til hver dag frem til skolen slutter:)

Den andre har variert innhold, som legges i små poser jeg har kjøpt for anledningne. Disse posene skal gå til en forskjellig person hver dag i advent. Kanskje klarer jeg å spre litt ekte Juleglede….:o)

I tillegg til dette har vi en felles julekalender på skolen der alle i klassen har tatt med seg en premie hver. 

kan også hende at jeg anskaffer meg en sjokoladekalender, hvis ikke blir det iallefall første året noensinne uten!

Jeg hadde en ganske spesiell kalender i fjord også. Jeg og Monica kjøpte adventsgaver til hverandre hver dag i advent, men det sklei litt ut på slutten, både fordi vi glemte å kjøpe noen, og fordi vi glemte å få gitt dem. 

Det finnes, som du kansje ser, mange måter å telle ned dagene på, noen varianter er koseligere enn andre. jeg har Stor tro på årets "spre – glede" -kalender. Ønsker alle sammen en God Jul og en Koselig, og (om mulig) avslappet adventstid.

har du noen andre julekalendere?      dscf6492

apropo kalendere er vi endelig ferdig med kalenderen vi har laget på skolen! alle elevene i klassen har laget et bilde i svart/hvitt til hver måned i kalenderen. Selger kalenderen for 100kr, som går til en studietur vi skal på neste år. Jeg har laget oktober i kalenderen:

1326 copy

1 kommentar

1 thought on “kalendere i fleng

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *