Flom, å sånt;)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

mg5589

Nå har jeg endelig litt å blogge om! Har vert lite interessant i det siste.

-Har vert på et møte der Prosjektlederen i Manchester United; Gary Hebblewhite talte, og fortalte om hvordan han ble en kristen, hva Gud har gjordt for ham, oghvordan han opplevde at Gud plasserte ham et sted han kunne gjøre en forskjell. 

-Badet 13. November, gruer meg til desember!(kommer kanskje bilder etterhvert;P)

-gikk en tur med Thomas på strannno, å så en nydelig utsikt med høye bølger idet stormen blåste opp.

-Har fått en åpenbaring(se nedover:)

I dag Har jeg hatt fri fra skolen, og det er alltid kjempedeilig på en Fredag! Jeg har jobbet, men det er alikevel en avekslingi fra skolen. Det regnet konstant i fra kl 8( når jeg begynte) og til ca 12, når jeg hadde pause. etter pausen ble det litt mer levelig arbeid; henge opp julelys i stedet for å klippe å prøve å sortere ca 100 forskjellige rosesorter… (den ene klorte meg voldelig på armen-.-) Det er Skikkelig Flom, og  jeg har vert våt på beina hele dagen, med unntak av den ene halvtimen jeg hadde pause, og etter jeg ar ferdig å jobbe. 

Etter Den harde jobbinga tok jeg meg- hold deg fast- en Joggetur! så jeg fortsatte med mine allerede gjennomvåte sko, og suste med hunden min til linnland men oi! der var veien ca 30 cm under vann! så jeg snudde, og jogget tilbake samme vei. 

Det var mens jeg jobbet at jeg fikk "åpenbaringen" min. Jeg vet hvorfor jeg har vert så sur, og irritabel i det siste! Det er det forferdelige været! Dette mørket og regnet, og kulda er rett og slett ikke noe for meg. Så alle sammen: Bare hold ut til sommeren:P 

pb200003     pb200016

Arbeidsplassen der jeg klippet roser.     Veien jeg skulle jogge på:(

1 kommentar

1 thought on “Flom, å sånt;)

  1. He vert heilt sjukt me vann ja. Å d he ikje rigna mindre hellar, håbe snart d bli litt lysare : ) Bilda ifrå den 13 ska du få : )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *