Lærer om sommeren, og bjørn om vinteren

Categories tanker, tro og filosofi

Som kjent har jeg noen smarte venner, og jeg har prøvd å huske noen av de tingene folk har sagt til meg. "En katt lander alltid på beina, ei skive med syltetøy lander alltid på siden med grapset. hva om man fester skiva med pålegget opp på katteryggen?" var et dilemma Sølvi-Oline gjorde meg oppmerksom på på mandag. Å det var onkel som gav meg den perfekte veiledning angående framtida mi: Vere lærer om sommeren, å Bjørn om vinteren, dermed kan jeg slappe av hele sommeren, å gå i hi når "kulda setter inn."

Må bare få påpeke at det er idag! for ca 5 minutter siden kom årets første snøfnugg dalende, for å minne oss om at DET ER SNART JUL!  Jeg drakk julebrus i går->namnam!( jeg stemmer berntsens, den brune på glassflaske) og i koret har vi begynnt å tenke på julesanger:D

bjrnlrerkatteskive

 

1 kommentar

1 thought on “Lærer om sommeren, og bjørn om vinteren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *