….He’s here!…..

Categories B opplevelser og hverdagsliv

NEI!! nå he d skjidd, å d e ingen vei tebage! høsten e her! eg såg d me ei gång eg vokna… himmelen va, å e fremdeles Mørk. dessuten rigne d forsikti, nåe som ikje e et bra tegn. He altså fått en smageprøve på kossen d blir å vokna framøve, t nåe som ser ut som natt. glede meg ikje, merka me ei gång trangen t å sova vidare. for all del, høst kan ver koseli, masse fine blokke and so on, men an e bare ikje liga bra som sommaren me sitt mørke, si kollda, å alt rigne… glede meg t sommaren komme igjen.

dessuten tru eg eg he fått sineinfluensa… føle meg ikje bra! tru ikje eg he febar, men e vonn i håve å nyse å snyde meg heila tio! 

fallfoliagetemp0465

2 kommentarer

2 thoughts on “….He’s here!…..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *