Dekor!

Categories O interessa

I går starta d nye koret på Betania; Dekor, som e for alle aldra. Det he t å me ei egen facebookgruppa allerede:) me brukte den fusste timen t Sosialt/bønn, og så sang me i to tima (me ein god Drue-chips-kjeks-å-brus-pause.) eg hållt meg t drue å vann, sian eg ikje kan eda snob før…mandag om ei uga!
E så gøy når folk e så gira, å d e heilt annarledes å synga au me så stort kor, å mange instrumenta, så eg stortrives! me fekk skrøyd av å ver flinke, å ska kansje synga allerede på søndag! Glede meg t neste øvelse, å au t å bjunna å øva ijenn me DTS, som allså består av meg, Thomas, Lisa, Sølvi-Oline å John-Kenneth:)
her e alle så va me i kore på fusste øvelsen:

p8200016
I Tillegg va dar nåen gutta, som spele å sånnt… dei kom dessværre ikje me i dag:)
p8200017
Mette, som hadde årna alle sangane i perma:)
p8200018

Søde Amy synge:D

1 kommentar

1 thought on “Dekor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *