sanga e svare på d mesta:P

Categories O interessa

he stillt spotify-listo mi på tilfeldi, å brukte heila tio den sangen så kom som svar på spørsmålane. tog me dei morsommaste me mine velplasserte kommentara!?:P


Hva pleier du å rope til moren din?
– lost

(haha, av å t kanskje?)

Hva sa du første gang du kysset kjæresten din?

– bridges

(tru eg e mer lost i så fall)

Hva er de første ordene i bryllupstalen din?

– name of the game

(kan jo stemma…:D)

Hva er det siste du pleier å si når du sovner?

– og, tell it on the mountain

(sko ønska d va d;P)

Hva hadde du sagt hvis du så julenissen sov i samme seng som deg?
– Home

(spørs om eg hadde følt d så komfortabelt…)

Hva skal stå på gravsteinen din?

– burn for you

(definately!)

Hva sto det på den siste meldingen du fikk?

– rule the world

(en beskjed frå oppdragsgivaren min;D)

Hva pleier du å skrive på julekort?
– broken

(å så senne eg d t alle me håb om at di skjønne kå julo Virkeli handle om:P)

Hva er det første du sier når du er på date?

– wake me up when september ends

(komme an på kem e e på date me..)

Hva vil du kalle barna dine?

– who we are

(ja!)

Hvis du hadde vunnet i lotto, hva ville du sagt da?
– an angel

(kem ellars?!)

Hva drømmer du om natten?

– expectations

(seie jo segsjøl)

Hva skal du si hvis ukjent nummer ringer til deg?
– cold

(ingen tolleringing her, nei:P)

Hva sier du hvis noen stjeler alt du eier i huset?

– no milk today

(haha!)
Hva var det første du sa da du våknet idag?

– here comes the sun

(Stemme!!)

Hva skriver du i dagboken din?

– whatever it takes

(to remember everything…)

Hva sier du hvis noen skremmer deg?

– walking on sunshine

(eg e POSITIV!)
Hva er det du går rundt å tenker på?

– you are worthy of my praise

(sko våre d…)

Hva tenker du om deg selv?

– right round

(ronnt midjen…?:P)

Hva er grunnen til at du kopierte denne til din profil?

– starz in their eyes

(nå klare di ikje se vekk frå meg:P)

Hva var det første du sa da du blei født?

– try to remember

(eg he nemmli led et svæært minneverdi liv før:P)

Hva står det på trusen din?

– jesus, navnet over alle navn!

(bra treff på den!:P)

1 kommentar

1 thought on “sanga e svare på d mesta:P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *