bading-bading-bading-emergency!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fusst å frammt må eg sei at detta he våre en flått, å ganske varm, å badefoll dag(egentli va d i går, men eg legge meg snart, så…). meg å Monica bjunnte dagen litt seint me ein tur t linnlann me honnane. eg hadde allerede jobbd fram t pausen, som sagt. Der bada honnane litt, mens meg å Monica kjølte åkke ner me å vassa litt, sjøl om me faktisk hadde me badetøy… Når me kom tebage t meg fant me ud at me sko bada nere i elvo her me  meg, så me vasste/svømmde opp elvo et stykke, å traff på Friederike. så jekk me på besøg t sustaro, å tanteongane a Monica. ittepå rant me ner ijenn, å hadde go samvittihed for all sømme-trimmen. me sadd på verandaen ei stonna me kversin honn onna stolan, å så rinte Inger Lise. hu ville bada, så me blei me o på sannen, oppte udi, tog nåen flotte bilda å jekk heim ijenn. ittepå jekk me hitt t Thomas å bjunnte på Lasagne! blei kjempegått, men litt itte Monica jekk, så kom Thomas ud frå bade, å drog meg me inn der. der hadde Assi; honnen a monica gått heilt AMOKK! han låg på gålve å krelte ronnt, heilt stiv i kroppen, å rollde, å kavde. me fekk heilt panikk, å eg hollt an litt innte meg. han fortsatte å ha krampetrekkninga ellar nåe i den duren, men itte ei stonn roa an seg. han bjunnte ei gång t når eg sette an i sofaen, men roa seg fortare denna gångo. Itte detta blei an enkli bare roliare, å Thomas sko passa ekstra gått på an i nott^^ han virka jo mesten normal når eg forlod di i totio då, så satse på at d går greitt:D

p6260003
p6260002
p6260008

p6260009

p6260010

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *