Selvsydd penslig t-skjorte

Categories A Hobby

Jeg blir visst aldri lei Ulyssia-mønsteret, som jeg nå har sydd to kjoler og tre t-skjorter av (og klippet opp til en fjerde, som snart skal syes). Mønsteret er gratis (HER), men det er uten syveiledning. Stoffet er fra Stoff og Stil, et jeg fikk til jul av ei venninne. Mønsteret er forresten genialt til amming!

Jeg har hatt litt sypause, men her en dag sov lillejenta godt på morgenkvisten, og jeg fikk klippet opp stoff til fem plagg, som jeg er i gang med å sy (litt sånn innimellom). Så det vil helt sikkert bli flere syinnlegg på bloggen fremover 🙂

Jeg liker så godt å sy selv, så jeg får klærne akkurat slik jeg vil! Buksa på bildet er forresten gravidbuksa jeg sydde tidlig i år. Nå har jeg strammet den inn i livet, og kan bruke den resten av året også…

 

1 kommentar

1 thought on “Selvsydd penslig t-skjorte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *