Avslutninger – og en stor gladnyhet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Siste uka med jobb er i gang. Jeg har faktisk bare tre dager igjen nå, og det kjennes usigelig godt. I dag er rydde/ordne-dag. Tirsdag og onsdag skal jeg på overnatting med 8.-9.klasse. Det gleder jeg meg til! Har kjøpt sovepose, og lånt meg ei hengekøye for anledningen. 

I dag skal jeg på avslutning med alle lærerne. Kos å grille og snakke med en del folk som jeg ser mye, men sjelden har skikkelig tid til å bli kjent med…  Men den viktigste og gøyeste nyheten akkurat nå, er at vi har fått oss valp! Det vil si, vi får den i midten av juli! Jeg hadde egentlig gitt opp håpet, men jeg har en hundeglad venninne som insisterte på å finne en valp til oss 🙂 

 

I samme tidsperiode har jeg både ei venninne som får katt, og ei som får seg minigris. Haha, vi skal jammen kose oss! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *