Matchende vårkjoler :)

Categories K Blogg

Årets første kjole ble sydd til Miriam! Da hadde jeg klippet opp stoff til både meg og henne   (fikk såvidt nok når jeg endret skjørtet!)  Mønsteret er fra Jubel og Baluba. Hun er veldig fornøyd med kjolen sin, som er perfekt til dansing (Miriams viktigste krav). Hun liker også godt når hun får matche kjole med meg 😀

 

Min kjole er sydd av mønsteret “Zadie dress” fra Tilly and the Buttons. Mitt favoritt kjolemønster! Den har dype lommer, fin fasong og er utrolig god å ha på seg! Dette er faktisk den første jeg har sydd med lange ermer – og det fungerte også fint (selv om jeg nok skulle lagt på enda litt i lengden).

 

Jeg er godt fornøyd med hva jeg fikk til å lage av et stoffstykke til et par hundre kroner 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *