Huff, jeg ser at bloggen blir litt forsømt for tiden.

Kombinasjonen av at det er mye som skjer, og at blogg.no la om systemene sine, gjorde at jeg ikke har brukt så mye tid på den. Bloggen ser enda trist og hvit ut, med en svær, irriterende reklame på toppen. Og jeg bruker dagene til jobbing (litt på skolen, og litt i blomsterbutikken), mye hobby og julegaver, litt julebakst, litt venner, en del menighet, litt rydding, og en god gjeng med avslutninger.

Jeg har 6 mål for resten av helga (altså søndag):

  • * Levere julegaver til flyktninger gjennom julegaveaksjonen.
  • * Sy julekjole (som jeg også har tenkt å bruke på juleavslutningen til jobb på tirsdag, hvis den blir bra)
  • * Pakke inn julegavene (våre).
  • * Se julekonserten i menigheten.
  • * Vaske klær og vaske opp.
  • * Gå i skogen med mamma og hunden; hente granbar og andre “julematerialer.”

Usikker på om jeg klarer alt. Hvis ikke kan jo ting flyttes til mandag også. Men jeg gir det et forsøk!

Bilde fra ungdomsmøte i menigheten. Dyktige folk!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *