Bryllup med en tre-uker-gammel baby

Categories U Bryllup

 

 

Forrige lørdag var vi i bryllupet til Ida og Thomas. Miriam var pyntet i en nydelig kjole hun har fått i gave, og oppførte seg eksemplarisk hele dagen (utenom en liten protest i kirka da de spilte ALTFOR høyt på munnspill). Hun var også akkurat tre uker denne lørdagen.

Jeg sleit litt med å velge kjole, siden jeg enda har igjen en del gravidmage, men endte opp med denne infinity-kjolen, kjøpt på ebay. Ida var nydelig i brudekjolen og tiara.

 

 

Bordene var nydelig pyntet med fargerike sommerblomster og hjemmelagede bordkort. Det ble en nydelig feiring for dette flotte paret!

Brudebuketten inneholdt Idas favorittblomst; solsikker!

Alltid kjekt med bryllup. Og i år er jeg så heldig at det blir tre stykker! To er overstått, og så har jeg et å glede meg til i oktober. 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *